Személyes márkaépítés tippek fodrászatoknak, hogy a naptár megteljen foglalásokkal

-
Marketing, 2021.02.10.

Személyes márkaépítés tippek fodrászatoknak, hogy a naptár megteljen foglalásokkal

Miért működik a személyes márkaépítés fodrászatoknál, és milyen gyakorlati lépéseken keresztül lehet ezt megvalósítani?


Hogyan emelhet ki az összes többi piaci szereplő közül a személyes márkaépítés akkor, ha fodrászatot vezetsz? Mik a márkád építésének a leghatékonyabb eszközei? Milyen megtérülést ígér a személyes márkaépítés egy fodrászatnak, és mennyit kell várni az eredményekre?

Ezeket a kérdéseket fogjuk egytől egyig megválaszolni a bejegyzésben.



Személyes márkaépítéssel a fodrászatod nemcsak egy lesz a sok közül


Képzeld el, hogy a vendégek nem kizárólag az alacsony ár, vagy a kedvező elhelyezkedés miatt választják a fodrászatodat. Sőt, a nálatok kapott kifogástalan kezelések és az elsőrendű bánásmód miatt hajlandók akár a piaci árnál többet is fizetni, alkalmanként a fél városon átautózva.

Ez a megnyugtató státusz valósítható meg a tudatosan kivitelezett személyes márkaépítéssel. Így nemcsak egy lesztek a környéken működő átlagos fodrászatok között. Ti lehettek a piac legkedveltebb szereplője, akiknél a naptár csak úgy roskadozik a foglalásoktól.

Már csak az a kérdés, hogyan is navigálhatod el ebbe az idilli állapotba a fodrászatodat?



Milyen eszközökkel építhetsz sikeresen személyes márkát fodrászatként?


Első körben az ideális vendég karakterének a felvázolása, vagyis a buyer persona megalkotása javasolt. Aztán ehhez mérten tudtok ötletelni azon, hogy a fodrászat leendő látogatóit hol és miként tudjátok megszólítani.

Leginkább az edukatív és a vizuális tartalmak tudatos kombinálása vezethet eredményre, rövidebb szövegekkel, ízléses vizuális tartalmakkal és mindenekelőtt a videós formátum preferálásával.

Fodrászatként személyes márkaépítés céljából a minőségi Facebook és Instagram jelenlét majdhogynem kötelező, ahol a minőségi tartalmakra fókuszálva előbb utóbb termőre fordulhat a sok-sok befektetett munka.



Milyen megtérüléssel kecsegtet a személyes márkaépítés egy fodrászatnál?

A személyes márkaépítés fodrászatok esetében sem egynapos történet. Szükséges hozzá egy alapos tervezés, a kidolgozott folyamatok módszeres végrehajtásával, és egy nagy adag türelemmel egyetemben.

Akkor is bízni kell a megtérülésben, amikor néhány hét után még nem látszik a megtérülés. Ez egy hosszabb távra szóló játék, viszont a beletett munka és kitartás busás megtérülést eredményez.

Többé nem kényszerültök árversenybe, és nem jelent majd hétről hétre ádáz küzdelmet új vendégeket behozni az üzletbe. A személyes márkaépítésnek köszönhetően nektek lesznek a legjobb visszatérő vendégeitek, ráadásul pluszban még a jó híreteket is terjesztik.

A legjobb, hogy a személyes márkaépítés valójában kellemes folyamat. Összekovácsolja és fejleszti a csapatot, az első sikerek után pedig az egész folyamat öngerjesztővé válik.

Ha szeretnéd a marketinged fejleszteni, YouTube csatornát indítani, felépíteni a személyes, szakértő márkádat, kérj díjmentes konzultációt partnerünktől:

dr. Kovács T. Lóránt

Tetszett a(z) Személyes márkaépítés tippek fodrászatoknak, hogy a naptár megteljen foglalásokkal magazin cikk? Ha igen, oszd meg másokkal!
Tetszett a(z) Személyes márkaépítés tippek fodrászatoknak, hogy a naptár megteljen foglalásokkal magazin cikk? Írd meg véleményed!

További Fodrász magazin cikkek

Mitől zöldül be a hajad a strandon?

Július 22. nemcsak a Haj Világnapja, hanem Magdolna, a fodrászok védőszentjének napja is. A népi hiedelem szerint az ezen a napon levágott haj szerencsét hoz. Manapság el is kél a szentek segítsége, hiszen a klímaváltozás okozta egyre gyakoribb extrém magas hőmérséklet és a tűző nap fejbőrünk és hajszálaink egészségére is negatív hatással vannak. Míg a bőr fényvédelmének fontosságáról mindenki hallott már, azt kevesen tudják, hogy nyáron a hajunkat is védeni kell az UV-sugárzástól.

Marketing, 2024.07.18.

"narrow"

Bejelentkezés az oldalra


Gear.svg